Done it all together!

de Ale Măriucă

Unele lucruri sunt mai importante decat altele.. 🙂

Blog Cristina Plaian

Cum se spune, începutul e mai greu că apoi totul vine de la sine. Eu am început să vorbesc de oameni şi continui şi în acest post să o fac. Vreau să fie prezentă pe blogul meu şi Alex, prietena mea cea mai bună, lângă care am descoperit ce înseamnă o prietenie, cu certuri şi împăcări, supărări şi vorbe în plus!

Sufletul meu care lasă totul din mână doar pentru a mă strânge în braţe după trei zile despărţite….care mă lasă să intru în lumea e şi împarte totul cu mine pentru că ştie că nu va greşi! E atât de frumoasă! Buzele ei care ştiu să aline orice durere, pe care le face senzuale cu acelaşi ruj roşu înainte de o seară în club…formele ei pline de dorinţe şi perfecte care îi definesc personalitatea! Mâinile ei mereu hidratate şi unghiile niciodată lungi şi perfect îngrijite. Simplitatea ei care o defineşte…

Vezi articol original 122 de cuvinte mai mult

